Dec 7, 2009

Η ιδέα του Ηλία


Ο Ηλίας είναι ένας μαθητής της Γ' Γυμνασίου από την Κολωνία της Γερμανίας.Πριν από λίγες μέρες έκανε μια εργασία για το ελληνικό του σχολείο και βρήκε τυχαία το blog του σχολείου μας.Μας έγραψε ένα e-mail που θα ήθελε να το διαβάσετε:
Φίλες και φίλοι από το Τορόντο του Καναδά γεια σας.Χθες είχα μια εργασία για το σχολείο μου και έπεσα τυχαία πάνω στο blog " Aristotele's Greek credit school".Το θέμα μου ήταν για τις παραδόσεις των Χριστουγέννων στην Ελλάδα και βρήκα πολυ χρήσιμο το άρθρο σας για τα Χριστουγεννιάτικα καράβια.Πήρα επίσης πληροφορίες για τους ναυτικούς και τη σχέση των Ελλήνων του Καναδά με τη θάλασσα.Διάβασα ότι σε λίγες μέρες θα έχετε γιορτή στην κοινότητα αφού θα υποδεχτείτε την Ολυμπιακή φλόγα για τους αγώνες στο Βανκούβερ.Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί.Να βρεθώ μαζί σας στη γιορτή της φλόγας και μετά να πάω στο Bανκούβερ για τους Ολυμπιακούς.Μου αρέσει πολύ το σκι και όλα τα χειμερινά αθλήματα.Είμαι φανατικός φίλος του χόκι και μου αρέσουν πολύ οι Toronto Maple Leafs.


Επίσης ήθελα να σας πω μπράβο που έχετε ποικιλία θεμάτων στο blog .Είδα γαι κινηματογράφο, λογοτεχνία, ιστορία, διαφημίσεις.Να συνεχίσετε έτσι.Εγώ σας έβαλα στις αγαπημένες μου συνδέσεις και σε όλη την τάξη έχουν πάρει τώρα τη διεύθυνσή σας. Μας αρέσει η ιδέα και θα ξεκινήσουμε και εμείς blog για το Ελληνικό σχολέιο.Όταν θα είναι έτοιμο θα σας γράψω να σας το πω(Σας στέλνω μια σύνδεση με φωτογραφία παιδιών της κοινότητάς μας)..
Μην κοιτάτε που δεν έχω πολλά ορθογραφικά λάθη,με βοήθησε η καθηγήτρια μου.Δυσκολεύομαι να γράψω στα ελληνικά αλλά μιλάω μια χαρά.
Θέλω να σας πω και μια ιδέα που κάναμε στην τάξη για να γράφουμε περισσότερο στα Ελληνικά και είμαι σίγουρος ότι θα σας αρέσει.Κάθε εβδομάδα γράφουμες με λίγα λόγια την ιστορία από μια ταινία που παρακολουθήσαμε στο σινεμά ή την τηλεόραση.Γράφουμε στα Ελληνικά ότι μας άρεσε από το έργο και ότι δε μας άρεσε.Μετά συζητάμε στην τάξη.
Εγώ έγραψα για την ταινία "Shining" με πρωταγωνιστή τον Jack Nicholson.Είναι μια ταινία μυστηρίου και τρόμου.Μια οικογένεια με τον πατέρα που είναι συγγραφέας , τη γυναίκα του και το παιδί τους πηγαίνουν να μείνουν το χειμώνα σε ένα ξενοδοχείο άδειο για να το φυλάνε.Είναι απομακρυσμένο και όπως αποδεικνύεται θα τρελάνει τον πρωταγωνιστή.Το τέλος του έργου είναι τρομακτικό , με τον Νίκολσον να κυνηγάει την γυναίκα του και το γιο του.Αν και δεν μου αρέσουν πολύ τα θρίλερ βρήκα πολύ καλή την ερμηνεία του Nicholson σε αυτή την ταινία.Αν δεν την έχετε δει , την προτείνω αλλά μόνο γιαυτούς που τους αρέσουν τα θρίλερ και ο συγκεκριμένος ηθοποιός. Υπάρχει ένα διαφημιστικό της ταινίας στο you tube (πατήστε εδώ)
Προτείνω να γράφετε στα Ελληνικά για ταινίες που έχετε δει.Αν γράψετε κάτι θα το διαβάσω και θα σας απαντήσω.Γεια σας συμπατριώτες από τον Καναδά.
Ηλίας (Από Κολωνία Γερμανίας) ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΟΛΕ! ( πάμε μουντιάλ το καλοκαίρι;)

No comments:

Post a Comment