Jan 18, 2013

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΜΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΗ




Με την έναρξη της νέας χρονιάς είχαμε την ευκαιρία να υποδεχτούμε μια νέα καθηγήτρια, που μας ήρθε πρόσφατα από την Ελλάδα για να ενισχύσει το διδακτικό προσωπικό της Ελληνικής Κοινότητας και το Λύκειο «Αριστοτέλης». Η Ελευθερία Χατζάκη, φιλόλογος, που αποφοίτησε με άριστα από το Τμήμα Φιλολογίας, του Εθνικού- Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας , μας παρουσιάζει τον εαυτό της και μιλά για τη διαδρομή της ως το Τορόντο.
«Γεννήθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης. Ο πατέρας μου είναι Κρητικός και η μητέρα μου Ελληνοκαναδέζα. Από μικρή πηγαίναμε στο Τορόντο για να επισκεπτόμαστε την οικογένεια της μητέρας μου. Χάρη στη μητέρα μου έμαθα την αγγλική γλώσσα και απέκτησα την Καναδική προφορά.
Σπούδασα Ελληνική Φιλολογία με ειδικότητα στην Κλασσική Λογοτεχνία. Αποφάσισα να κυνηγήσω τ
o πάθος μου για τη μελέτη της Λογοτεχνίας όπως τη γνώρισα στο Λύκειο και επέλεξα Το Πανεπιστήμιο της Αθήνας για τις φιλολογικές σπουδές μου.
Λόγω της διπλής υπηκοότητας μου (Ελληνική και Καναδική) αποφάσισα μετά τις σπουδές μου να έρθω στον Καναδά για να αναζητήσω δουλειά. Έτσι ήρθα στην Ελληνική Κοινότητα και  ξεκίνησα το διδακτικό μου έργο στο σχολείο GS Henry».
Στην Ελευθερία, που αντικατέστησε την αγαπητή  συνάδελφο Αλεξάνδρα Κακλαμάνου, ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία!

No comments:

Post a Comment